Monday, February 11, 2013

Αγαπημένα Ιανουαρίου!


Γεια σας κορίτσια !


Αγαπημένα λοιπόν για τον μήνα Ιανουάριο! Αργοπορημένα λίγο αλλά κάλιο αργά....
Λίγο απ'όλα έχω αυτόν τον μήνα να σας δείξω, κυρίως καλλυντικά αλλά και λίγα προϊόντα για τα μαλλιά κυρίως για να απαντήσω σε ερωτήσεις, αν μη τι άλλο αυτή είναι η ειδικότητα μου!
Όπως πάντα έχω την λίστα με όσα αναφέρω στο βίντεο για όσες βαριούνται τα μεγάλα βίντεο, που απ' ότι φαίνεται δεν μπορώ να αποφύγω με τίποτα! Πρέπει να μάθω να μιλάω λιγότερο! :p








Products:

Garnier BB cream
Maybelline Fit Me Foundation #125
Maybelline Fit Me Concealer #15
Sleek Contour Kit #Light
Maybelline Colour Tattoo #70 Metalic Pomegranate,#35 On and On Bronze
Bourjouis Khol &Contour Pencil
Essence Long Lasting Pencil #Hot Chocolate, #Coolest Chic
Wet n Wild Lipstick #Sugar Plum Fairy
Kamill Hand Cream
Schwarzkopf Silver Shampoo
Le Petit Marseillais για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά


Και δυο επιπλέον αγαπημένα γι'αυτόν τον μήνα:

Αγαπημένο τραγούδι: 
Pala Tute - Gogol Bordello


έτσι, γιατί μου φτιάχνει το κέφι!


Αγαπημένη σειρά:
Homeland


απλά λυπάμαι που τέλειωσε...υπομονή μέχρι του χρόνου!


Αυτά ήταν λοιπόν, τα αγαπημένα μου για τον μήνα που πέρασε! Ελπίζω να σας άρεσαν και να μην σας κούρασα πολύ με τα μεγάλα μου βίντεο!

Φιλιά,
Τάνια.

No comments:

Post a Comment