Saturday, April 6, 2013

Hard Candy Glamoflauge Concealer

Γεια σας κορίτσια!


Επιτέλους αγόρασα το Glamoflauge Concealer της Hard Candy μετά από τόσο καιρό που το γλυκοκοιτούσα! Το πήρα από το ebay γιατί ήταν αδύνατο να το βρω κάπου αλλού και κόστιζε $10 με $7 μεταφορικά δηλαδή περίπου 13 ευρώ. Περιέχει 20g προιόν, που είναι πολύ περισσότερο από τα συνηθισμένα κονσίλερ,  είναι σχεδόν όσο ένα foundation οπότε φαίνεται λογική η τιμή του. Στη συσκευασία επίσης έχει και ένα μικρό μολύβι κονσίλερ το οποίο είναι χρήσιμο για να καλύπτεις σπυράκια ή σημάδια.



Hard Candy Glamoflauge in Ultra Light 487


Είναι ένα Heavy Duty Concealer όπως το προωθούν και μπορεί να καλύψει μέχρι και τατουάζ.
Εχει πολύ λίγες αποχρώσεις, εγώ πήρα το Ultra Light και ήμουν τυχερή γιατί είναι ακριβώς το χρώμα μου, είναι ίσως λίγο πιο ανοιχτό από το δέρμα μου, πράγμα που το κάνει ιδανικό για να φωτίσει την περιοχή κάτω από τα μάτια.


Χρειάζεται να πω σε ποια μεριά το έβαλα?


Έχει απιστευτη κάλυψη! Μαύρους κύκλους, σπιράκια, ουλές, φακίδες, καλύπτει ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Και επειδή είναι τόσο συμπικνωμένο χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα κάτι που σε σχέση με την ποσότητα που περιέχει κάνει την τιμή του πολύ χαμηλή!


Τόσο μόνο χρειάζομαι για να καλύψω και τα 2 μάτια!


Η σύστασή του είναι πιο πυκνή από ένα υγρό κονσίλερ και απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς να "κάθεται" πάνω στο δέρμα σαν στόκος, παρότι είναι πηχτό.

Το αποτέλεσμα που δίνει είναι σχεδόν ματ χωρίς όμως να αφυδατώνει το δέρμα και την ευαίσθητη περιοχή γύρω από τα μάτια.

Ένα μειονέκτημα που του έδιναν μερικές απο τις κριτικές που διάβασα ήταν ότι σπάει πολύ στις λεπτές γραμμές και τις τονίζει. Εγώ δεν βρήκα κάτι τέτοιο να ισχύει, όχι περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κονσίλερ. Το σετάρω με λίγη πούδρα από πάνω και δεν πρόκειται να κουνηθεί από την θέση του.


Το τελικό look!


Έγινε το αγαπημένο μου από την πρώτη φορά που το φόρεσα, μπορώ να πω και με την πρώτη ματιά!
Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Πιο είναι το αγαπημένο σας κονσίλερ?



10 comments:

  1. Το έχω βάλει στο μάτι κ εγώ αυτό το concealer εδώ και κάμποσο καιρό αλλά το αφήνω πίσω πίσω και δεν το παίρνω....!!!Φαίνεται πολύ καλό πάντως..μεγεία..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ! Να το δοκιμάσεις...εγω τουλάχιστον δεν το μετάνοιωσα !

      Delete
  2. Καλά, είναι φοβερό το αποτέλεσμά του! Το δικό μου αγαπημένο είναι το concealer dermablend της vichy και για φως ψάχνομαι ακόμα, γιατί δεν έχω βρει το ιδανικό :/

    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και το dernablend είναι στη λίστα με αυτά που θέλω να δοκιμάσω! Μέχρι τώρα το αφήνω λόγω τιμής!

      Delete
  3. Apo ton sygekrimeno politi eixes thema me teloneio?
    K ego to thelo, alla den ksero kata poso ligoteri aspri tha einai i epomeni apoxrosi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οχι, κανενα προβλημα δεν ειχα! Η επομενη ειναι το medium και νομιζω ειναι αρκετα πιο σκουρο, αλλα αν σ ενδιαφερει κανε ενα ψαξιμο για swatches!

      Delete
  4. Καλησπέρα κορίτσι!
    Με γειά σου, φαίνεται πολύ ωραίο. Καλή αγορά...
    Να σου ζητήσω μια χάρη? Θα μπορούσες να μου πεις τί κραγιόν φοράς στην τελευταία φωτογραφία?
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστω! Ειναι απο Shiseido τo Rouge Parfait νουμερο PK307!

      Delete
  5. Φαίνεται πολύ καλό!!!!

    ReplyDelete
  6. Σου ταιριάζει πολύ!!!!!

    ReplyDelete