Monday, January 28, 2013

I wanna be a rockstar ~ Makeup Tutorial


Γεια σας κορίτσια !


Πήρα πρόσφατα ένα ακόμα χρώμα από τα Color Tattos της Maybelline, το Metallic Pomegranate και αποφάσισα να κάνω ένα tutorial με αυτό!
Το look έχει τα αγαπημένα μου χρώματα, είναι σκούρο, smokey και λίγο rock, εξού και ο τίτλος! Σίγουρα όχι το καθημερινό απλό μακιγιαζ μου, αλλά έχω υπάρξει και πιο extreme!
Όπως πάντα θα έχω την λίστα με όλα τα προϊόντα, φωτό και φυσικά το βίντεο!































Products:

Face:
Maybelline Fit Me foundation #125
Maybelline Fit Me concealer 
Mac Mineralized Skinfinish Natural powder #Light
Benefit Hoola bronzer
Elf Facial Whipped highlighter #Lilac Petal

Eyes:
Jordana brow pencil #Taupe
Maybelline Color Tattoo #70 Matalic Pomegranate
Bourjouis Khol pencil
Millani baked blush #Fantastico Mauve (as an eyeshadow)
Urban Decay Naked 2 palette (YDK)
L'oreal Voluminous 4x mascara
NYC Lash Precise mascara

Lips:
Dido lip pencil #26
NYX Round lipstick #Pure Nude






Περιμένω να ακούσω σχόλια αν σας άρεσε και αν θα το τολμούσατε!
Φιλιά,
Τάνια.

1 comment:

  1. γεια σου κούκλα
    πολύ ωραίο το πόστ σου! Έχεις πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο!
    Πέρνα αν θέλεις μία βόλτα απο το μπλόγκ μου και πάρε μέρος στη συζήτηση για τα στημένα Give Away!
    Φιλάκια


    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete