Friday, April 12, 2013

Αγαπημένα Μαρτίου + Δωράκι για εσάς!

Γεια σας κορίτσια!


Αγαπημένα του μήνα σήμερα!Δεν έχω πολλά να σας δείξω αλλά αυτά που έχω τα λάτρεψα πραγματικά αυτό το μήνα! Τα περισσότερα είναι καινούργια και ίσως γι αυτό τα χάρηκα τόσο!



Για τη βάση:




1. Maybelline Superstay 24hr Foundation Το έλιωσα αυτό τον μήνα! Έχω αναλυτικό review εδώ αλλά και βίντεο στο κανάλι μου όπου δείχνω και demo εδώ.
2. Hard Candy Glamoflauge Concealer Το πιο καλυπτικό concealer ever! Έχω και γι αυτό review εδώ 



3. Lady BB Flawless Skin Cover Cream Και αυτό concealer έχει λίγο πορτοκαλί/σομών χρώμα και δουλεύει σαν corrector, εξουδετερώνει δηλαδή το μωβ/μπλε χρώμα των μαύρων κύκλων και από πάνω περνάμε την βάση ή την πούδρα ή ακόμα και άλλο concealer αλλά ίσως πιο ελαφρύ. Είναι πολύ καλυπτικό, δεν το βάζω όμως πολύ κοντά στην κάτω γραμμή του ματιού γιατι κάθεται στις λεπτές γραμμές. Το βάζω επίσης και στα πλαϊνά της μύτης γιατί βοηθάει πολύ στο να "μικραίνει" τους μεγαλύτερους πόρους. Το πήρα από το ebay (εδώ) για 1.50 ευρώ!
4. Smooth Moisturizing Pressed Powder Πούδρα της ίδιας σειράς με καλλυντικά που υποτίθεται οτι είναι καλά για το δέρμα. Δεν πιστεύω οτι είναι ενυδατική, πρόσεξα όμως οτι δεν ξηραίνει το δέρμα όσο άλλες πούδρες, έχει αρκετή κάλυψη, και το αξιοσημείωτο είναι οτι όσο και να βάλω δεν φαίνεται cakey με τίποτα. Κι αυτήν από ebay (εδώ) την πήρα για 2.20 ευρώ.




5. Royal Bronzing Powder Αυτό το bronzer το έχω πολύ καιρό, τώρα τελευταία όμως το χρησιμοποίησα περισσότερο. Είναι αρκετά σκούρο, δεν έχει καθόλου shimmer αλλά δεν είναι και τελείως ματ επειδή είναι baked. Με ένα μεγάλο και χαλαρό πινέλο κάτω απο τα ζυγωματικά τονίζει και κάνει σκιάσεις πολύ φυσικά.
6. Miniature Cosmetics Bright Blush Είναι κι αυτά ίδια μάρκα με την πούδρα, τα 2 που διάλεξα εγώ είναι τελείως ματ (τα νούμερα 17 και 22). Πολύ έντονα χρώματα, γράφουν το ίδιο έντονα και στο δέρμα. Το 17 δεξιά είναι πιο φυσικό ροδακινί, ενώ το 22 είναι πιο έντονο κοραλί σχεδόν πορτοκαλί. Κι αυτά από ebay (εδώ) 1.85 το καθένα.



Για τα χείλη έχω δύο κραγιον που ξεχώρισα αυτό το μήνα, και τα δύο είναι πιο φυσικά, τελευταία έχω βαρεθεί τα έντονα χείλη, και καιρός ήταν!





7. Shiseido Rouge Parfait PK307 Φυσικό ροζέ, με μπλε υποτόνους. 
8. Lancome 805 Κοραλί/πορτοκαλί, ματ και πιο σταθερό.




Και για τα μάτια αυτή η μάσκαρα είναι αγαπημένη μου



9. Volumizer Mascara Κι αυτή από ebay (εδώ) για 1.30 ευρώ τιμή ξεφτίλα! Την είχα ξαναπάρει όμως πιο παλιά από τα μαγαζάκια με 1 ευρώ, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα έχω καιρό να πάω, τότε την είχα πάρει 4-5 ευρώ. Έχει δύο φάσεις στην πρώτη το πινέλα κρατάει πολύ λίγο προιόν και δίνει πιο φυσικό αποτέλεσμα, στην δεύτερη το πινέλο είναι πιο χοντρό και σταθερό και δίνει απίστευτο όγκο και μήκος. Που αλλού θα βρεις τόσο καλή μάσκαρα με μόνο 1.30?? Θα την ξαναπάρω σίγουρα!



Δείτε και το βίντεο για μια πιο ζωντανή ματιά! :)



Αυτά ήταν τα αγαπημένα για τον Μάρτιο και αυτή την φορά έχω και ένα μικρό δωράκι για εσάς! Όπως είπα και στο βίντεο ο πωλητής από λάθος μου έστειλε δυο φορές το ρουζ που έδειξα στο νούμερο 17, αφού του έστειλα μήνυμα μου είπε να το κρατήσω, επειδή φυσικά δεν το χρειάζομαι διπλό δίνω το δεύτερο σε σας! Όποια λοιπόν ενδιαφέρεται να αφήσει ένα σχόλιο από κάτω! Η νικήτρια θα πρέπει να είναι μέλος στο blog μου. Θα διαλέξω φυσικά στην τύχη και θα ανακοινώσω την νικήτρια στο Facebook. Γι αυτό κάντε με add εδώ

Φιλιά,
Τάνια.

35 comments:

  1. Πολύ ωραία όσα μας έδειξες! Τις μάσκαρες 2 φάσεων της αγαπώ κ εγώ! Και τέλειο το χρωματάκι του ροζ που μας κάνεις δώρο:) Φιλάκια

    dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete
  2. Ομορφες οι επιλογες σου!!!
    Ωραιο το ρουζακι που μας κανεις δωρο!:)

    ReplyDelete
  3. ωραία τα αγαπημένα σου, το μέικ απ το έχω κι εγώ και απλώνεται πανεύκολα, χάνεται στο δέρμα, είναι εξαιρετικό κ κρατάει αρκετά. ευχαριστούμε και για το δωράκι!

    ReplyDelete
  4. μπραβο σου γλυκια μου..παρα πολυ καλες οι επιλογες σου για ακομη μια φορα..!! το χρωμα του ρουζ ειναι αυτο που μ αρεσει πανω μου !!!!! σ ευχαριστω πολυ για την ευκαιρια ! σε φιλω :)))

    ReplyDelete
  5. Να σε ρωτήσω, το "Lady BB Flawless Skin Cover Cream concealer" από το ebay, σε ποια απόχρωση το έχεις πάρει εσύ? Στο 130 ή το 140? Εδώ κ πολύ καιρό το έχω στο καλάθι μου, αλλά δεν το παίρνω απόφαση να το αγοράσω... Είμαι στη Mac NW20 (concealer), ποια απόχρωση λες να πάρω?
    Υ.Γ: Σε ευχαριστούμε για το ρουζ, θα τα τσεκάρω κ εγώ τώρα στο ebay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το πηρα στο 130 και ειναι λιγο σπιο σκουρο και ροζε για μενα που ειμαι NC10-15, αν εισαι NW20 μαλλον θα ειναι ακριβως το χρωμα σου!

      Delete
    2. Άρα θα πάρω το 130!Έκλεισε!
      Θα κάνεις κάποια στιγμή review για τις bb creams που έχεις πάρει από το ebay?

      Delete
  6. poli wraia proionta!kai to rouz fainetai poli kalo!
    email:gklogema4ever@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ti iperoxa p grafoun ta rouzakia k poso teleia einai ta kragionakia

    ReplyDelete
  8. Τέλεια και τα ρουζ και τα κραγιόν!!!!

    ReplyDelete
  9. euxomai na ta euxaristitheis ola ta pragmatakia!! polu wraio rouz :)

    ReplyDelete
  10. πολύ όμορφα τα ρουζα και τα κραγιόν!!!
    ευχαριστούμε για το giveaway!!!

    ReplyDelete
  11. ax ego thelo thelo na lavo meros :D <3
    maria kella me lene sto facebook ^_^

    ReplyDelete
  12. Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου!!! Σ'ευχαριστούμε πολύ για το ρουζ φαίνεται τέλειο:)

    http://katasbeautyworld.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  13. ωραία καλή επιτυχία

    ReplyDelete
  14. me geia sou ola fainontai teleia......se eyxaristoume gia to rouzaki..
    litsaki00@yahoo.gr
    filia

    ReplyDelete
  15. poli oraia ta agapimena sou!!!
    tha mou arese poli auto to rouz!!
    pelagia dareniou me lene sto facebook!!

    ReplyDelete
  16. wraio xrwma exei to rouzaki. to thelww ^_^

    ReplyDelete
  17. Τέλειο!!Επίσης κι όλα τα κορεάτικα είνα καλά από ότι έχω ακούσει!
    Gfc:Domniki Sarri

    ReplyDelete
  18. ωραία,καλή επιτυχία.Πόσο καιρό έκαναν να έρθουν;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρκετο! περιπου 3 βδομαδες αν θυμαμαι καλα! Γενικα θελει υπομονη οταν ψωνιζεις απο εκει!

      Delete
  19. θα ηθελα αν μπορεις να κανεις βιντεο πως βαζεις το πορτοκαλι ρουζ.εγω το φοβαμαι σαν χρωμα, μην βγω κλοουν,αλλα στο βιντεακι ειναι τελειο ετσι οπως το εβαλες,σε ευχαριστουμε πολυ που τα μοιραστηκες μαζι μας..φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Α δεν ειναι τιποτα απλα τιναζω το πινελο στο χερι μου πριν! Και αν βγει παλι πολυ περναω απο πανω το πινελο της πουδρας να φυγει το εντονο! Μπορει να το δειξω και σε κανενα βιντεο...

      Delete
  20. Πολυ ωραια πραγματακια και το ρουζακι :-)

    ReplyDelete
  21. Το κραγιόν απ' την shiseido φαίνεται καταπληκτικό! Για να είμαι ειλικρινής έψαχνα ένα τέτοιο :) http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΡΟΥΖΑΚΙ!!

    ReplyDelete
  23. Κι εγώ σε βρήκα Τάνια μου! :)
    Αν & όλα φαίνονται πολύ ωραία,ξετρελάθηκα με τη συσκευασία της πούδρας,όπως & με το concealer! ;)

    thewillbyds.blogspot.gr

    ReplyDelete
  24. Καλως σε βρηκα Τανια και απο εδω!!!!1

    ReplyDelete
  25. μετά από αυτό το βιντεάκι είναι να μην μπείς στο πειρασμό να αγοράσεις κι αλλα καλλυντικά????υπέροχα φαίνονται όλα!!

    ReplyDelete
  26. Τέλειο δωράκι!!!!!

    ReplyDelete
  27. Σήμερα σε ανακαλυψα...Εισαι κουκλα....Καλο βραδυ

    ReplyDelete