Thursday, April 4, 2013

Review: Maybelline Superstay 24hr Foundation


Γεια σας κορίτσια !

Πρόσφατα αγόρασα το Superstay 24 HR Foundation της Maybelline και πολύ γρήγορα έγινε αγαπημένο μου! Έκανα ένα video review στο κανάλι μου και σκέφτηκα να κάνω ένα σύντομο και εδώ!




Πήρα το νούμερο 005 Sand Beige και προς μεγάλη μου έκπληξη το πέτυχα διάνα! Πράγμα πολύ δύσκολο για μένα γιατί οι περισσότερες εταιρείες είτε δεν βγάζουν αρκετά ανοιχτές αποχρώσεις είτε απλά δεν τις φέρνουν στην Ελλάδα.



Τι ισχυρίζεται ότι κάνει:
Το Maybelline Superstay 24 HR Makeup προσφέρει πλήρη κάλυψη και διαρκεί 24 ώρες χάρη στην τεχνολογία Micro-Flex. Είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στην ζέστη, την υγρασία και τον ιδρώτα, ενώ μένει αναλλοίωτο και άνετο για 24 ώρες. Είναι oil-free και κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.


Απλωσα το Superstay στην αριστερή μεριά του προσώπου ενώ στην δεξιά δεν έχω τίποτα 



Το χρώμα σε σχέση με το φυσικό μου χρώμα στο λαιμό


Τι πραγματικά κάνει:
-Προσφέρει όντως πολύ καλή κάλυψη, σχεδόν πλήρη χωρίς όμως να φαίνεται σαν μάσκα και χωρίς να το νιώθεις βαρύ.
-Κρατάει πολύ καλά μέσα στη μέρα και για πολλές ώρες! Το 24 ώρες είναι λίγο τραβηγμένο, αλλά κρατάει όντως πολλές ώρες και φαίνεται φυσικό μέχρι το τέλος της μέρας. μετά από 8-9 ώρες πρόσεξα ότι γυάλιζε λίγο το μέτωπό μου, αλλά δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με άλλα foundations!
-Το αποτέλεσμα του δεν είναι τελείως ματ αλλά ούτε και "λαμπερό", είναι ακριβώς στη μέση και φαίνεται σαν δέρμα.
-Δεν σπάει στις λεπτές γραμμές και δεν τονίζει τους πόρους.
-Έχει SPF 19.
-Έχει αντλία.


Τελικό αποτέλεσμα



Γενικά νομίζω, είναι πολύ καλό foundation, ιδανικό για όσες θέλουν να καλύψουν ακμή, σημάδια, κοκκινίλες, φακίδες, ή για όσες θέλουν καλή κάλυψη χωρίς να νιώθεις το δέρμα σου βαρύ.
Είναι ιδανικό για μεικτές προς λιπαρές επιδερμίδες, γιατί αυτές θα επωφεληθούν περισσότερο από την ανθεκτικότητα του. Σε ξηρά δέρματα ίσως η εφαρμογή να είναι λίγο πιο δύσκολη και να τονίζει την ξηρότητα, αν όμως το πρόβλημα δεν είναι τόσο έντονο μια καλή ενυδατική από κάτω θα κάνει τη δουλειά!


3 comments:

  1. Πολύ ενδιαφέρον δείχνει. Γενικά δε συμπαθώ τα foundation της maybelline, αλλά νομίζω ότι αυτό αξίζει να το δοκιμάσω, γιατί ακούω πολύ καλά λόγια:)

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγω δεν τα συμπαθουσα... τωρα τελευταια αλλαξα γνωμη, αρχισε να ανεβαινει η Maybelline στα ματια μου :) Δοκιμασα 2 foundation και μ αρεσαν και τα 2!

      Delete
  2. Χρησιμοποίω αρκετά χρόνια foundtion της maybelline και είμαι πολύ οικονοποιημένη αύτο που δείχνεις εσύ δεν το έχω δοκιμάσει μόλις μου τειώσει αυτο που έχω θα το δοκιμάσω.....
    Σε ακολούθησα αν θέλεις ρίξε μια ματια και στο δικό μου
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ReplyDelete